OBCHODNÍ ŘÁD
1. Základní ustanovení
1. Zákazník je povinen
před započetím nákupu seznámit se s obchodními,dodacími a reklamačními
podmínkami.
2. Cena za zboží je
uváděna s vyjádřením zda obsahuje DPH, případně v jaké výši je DPH, nebo že se
jedná o částku bez DPH. Cena zboží neobsahuje poštovné. V případě změny ceny je
zákazník kontaktován elektronickou poštou, telefonem nebo faxem.
3. U některých druhů
záclon se mohou výšky lišit o +-5cm z uvedených rozměrů. Minimální odběr záclon
je 1,5 běžných metrů (to neplatí u objednávky záclony o výšce 250 cm,
40cm,60cm). Prodávající si vyhrazuje právo dodat kupujícímu objednanou záclonu
v metráže ve větší šířce než činila objednávka kupujícího přičemž rozdíl nesmí
činit více než 15%. Přehozy, deky, povlečení a některé druhy kusových záclon je
dodáváno v originálním balení, obal je považován za součást zboží a jeho
hodnota je zahrnuta v ceně zboží.
4. Zákazník má právo
vrátit zboží do 14 dní od převzetí zboží bez uvedení důvodů (zboží bylo mu
doručeno přepravní službou). V takovém případě může požadovat vrácení peníze
nebo náhradu za jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené. Toto ustanovení
neplatí u zboží, které je na zákazníkovu objednávku zpracováno. Tímto
ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.
5. Kupní cena zboží v
Objednávce je minimálně 120,- Kč (včetně DPH) a bez poplatku
za dopravu
2. Objednávání
1. Ve svém vlastním zájmu uveďte v objednávkovém
formuláři (registraci) pravdivá a přesná data, abychom Vám mohli zboží řádně a
včas doručit. Takto budete
emailovou adresou o vyřízení objednávky informováni elektronickou poštou. V
ostatních případech Vás v případě potřeby budeme kontaktovat telefonem nebo
poštou.
2. Vaši
objednávku považujeme za závaznou. Jestliže se dodatečně po jejím odeslání
rozhodnete objednávku změnit, můžete tak učinit do 2 hodin od učinění
objednávky e-mailem, telefonem nebo faxem.
3. Vyhrazujeme
si právo odmítnout objednávku a to zejména z důvodu nemožnosti zajistit zboží
řádně a včas.
4. V
případě, že se jedná o zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu
předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je
prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti
na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou
nesouhlasí, objednávku nepotvrdí, pak tato objednávka není realizována. V
takovémto případě je zákazník vyrozuměn e-mailem, telefonem, faxem nebo písemně
a to ve lhůtě expedice. V případě platby předem jsou zákazníkovi vráceny peníze
v plné výši na jeho účet.
3. Platební podmínky
1. Platba
v hotovosti při osobním odběru zboží
2. Na
dobírku vč. poštovného a balného, při doručení zboží (hotovost přebírá od
zákazníka přepravce)
3. Platba
předem na účet 2000047457/2010 (CZK)
4. Platba
předem na účet 2300047459/2010 (EUR)
4. Dodací podmínky
1. Osobní
odběr: zboží může převzít pouze osoba k tomu pověřená (oprávněná) majitelem
firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí dostatečně
identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním
pasem.
2. Zasílání
přepravní službou: zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou PPL, DPD
či službou České pošty. Cena přepravy se řídí dle ceníku přepravce, aktuálního
v den objednávky.
3. Lhůta
pro vyskladnění a následné dodání je cca jeden týden, v případě prodloužení
termínu dodání, zákazník obdrží informaci o prodloužení termínu dodání zboží.
Zboží si může po předchozí dohodě zákazník vyzvednout osobně dle výše uvedených
platebních podmínek.
5. Reklamační řád
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
občanským zákoníkem (§ 1914-1925, § 2099-2117, 2161-2174).
1. Zákazník
je povinen doručenou zásilku neprodleně otevřít a překontrolovat její stav,
případné poškození způsobené přepravou musí neprodleně nahlásit dopravci.
2. 2.
Provozovatel Internetového obchodu společnost ERVI - PLAS 2000 s.r.o. stanovuje
pro případ reklamace vad zboží následující:
· reklamace
zakoupeného zboží se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem ( zákon o
ochraně spotřebitele ).
· reklamace
doplňkové služby "přeprava zásilky" se řídí přepravními podmínkami
přepravců a je samostatně objednávanou službou.
3. Reklamace
se vyřizují na těchto kontaktech: ERVI - PLAS 2000 s.r.o. Ve žlíbku 1800, Praha
9 – Horní Počernice 193 00.
4. Vaše
reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě po obdržení vaší písemné zprávy a
zboží.
6. Odstoupení od smlouvy
1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení §
1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, přičemž za zboží
upravené podle přání kupujícího je považováno také každé zboží, u kterého je
napsáno "Ušijeme", tj.
zejména záclony, závěsy - standardní i na míru, - v metráži i na míru
- o dodávce
zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit.
2 Náklady na
vrácení zboží nese zákazník.
Metrážové zboží nastříhané na míru nelze vrátit.
3. Kupující
– spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku má právo od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od
převzetí zboží.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného
odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od
něho obdržel.
Byla-li spotřebiteli již poskytnuta služba, není z toho podnikateli ničeho
povinen s výjimkou ustanovení § 1834.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s
navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Hodnotu vraceného kusové zboží vracíme výměnou za jiné zboží
7.
Ochrana osobních údajů
1. Osobní
údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. osobní
údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se
zákazníkem.
2. V
případě udání emailové adresy zákazníkem si provozovatel Internetového obchodu
vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod.
Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.
3. Prohlašuji,
že všechny osobní údaje uvedené v tomto formuláři/importovaném souboru jsou
úplné a pravdivé. Souhlasím s tím, že tyto údaje budou zpracovávány Českou
poštou, s.p. za účelem kontaktu při doručování zásilek. Údaje budou uchovávány
v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů. Beru na vědomí
informaci o mém právu na přístup ke zpracovávaným osobním údajům, právu na
opravu těchto údajů i povinnosti České pošty, s.p. mi na požádání sdělit
informace o jejich zpracování, jakož i o dalších právech stanovených v § 21
zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
8. Vaši
spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci
programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme
pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004
Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.
Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno
zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve
zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků,
vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme
zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely
můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše
osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí
straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci
programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších
dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám
dotazník nebudeme dále zasílat.
9. Ověřování
recence na e-schopu
Hodnocení s
odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří hodnocený produkt u nás v
minulosti prokazatelně zakoupili. Objednávky párujeme s účtem registrovaného
uživatele, který daný produkt zakoupil, nebo s e-mailem zákazníka, který
produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. U
ostatních recenzí bez odznaku nedokážeme nákup ověřit, ale pochází od
registrovaných zákazníků. Celkové hodnocení počítáme aritmetickým průměrem
všech hodnocení produktu. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna
pozitivní i negativní hodnocení.
8. Kontakt
Sídlo a výdejní
místo:
ERVI - PLAS 2000 s.r.o.
Ve Žlíbku 1800
(budova G, 1. patro)
193 00 Praha 9
Horní Počernice,
mob. 773 279 861
shop@erviplas.cz